PLN | £ | | $ | RUB | LTL | KC
Jesteś tutaj: Strona główna » Polityka jakości


Szanowni Państwo

   Najważniejsza jest dla nas jakość oferowanych produktów, nawet jeśli wiąże się to z pewnym ograniczeniem oferty. Jednakże patrząc na to drugiej strony - czy dla przyszłego Rodzica wybór jednego z 200 wózków jest naprawdę sporo większy jak wybór np. z kilkudziesięciu jeśli te kilkadziesiąt zostało starannie wyselekcjonowane i spora część z nich oferowana jest z rozszerzoną gwarancją (do maksymalnie 5 lat)? Najprawdopodobniej jako jedyni na rynku, możemy pochwalić się tym, że praktycznie na każdy oferowany produkt jesteśmy w stanie zaoferować rozszerzenie gwarancji ponad normatywne 2 lata (za dodatkową opłatą).

   Będąc sprawdzoną i rzetelną firmą, zapewniamy, że gwarancja udzielona przez nas nie jest tylko kawałkiem papieru. Inna sprawa, że przez lata działania w tej branży dokonaliśmy swoistej selekcji dostawców, eliminując tych mniej rzetelnych (jeśli producent nie potrafi na swój wyrób dać minimum 2 lat gwarancji to cóż mozna powiedzieć o jakości jego produktów?). Spowodowało to, iż w zdecydowanej większości przypadków, Klient nasz nie musi korzystać z gwarancji bo towar się nie psuje. Wiele osób nam zaufało i to jest chyba najlepszy wyznacznik jakości.

   Nie uświadczycie Państwo u nas tzw. "chińszczyzny" (rozumianej jako towar niskiej jakości), która coraz bardziej zaznacza swoją obecność w Polsce i jest kupowana przede wszystkim ze względu na cenę. Niestety większość Kupujących nie zastanawia się nad trwałością (proszę sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego w komisach bardzo ciężko znaleźć używane art. dla dzieci tej "klasy") oraz jakością nabytego towaru - co w przypadku np. wózków i fotelików ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa dzieci. Również szeroko komentowane na całym świecie liczne przypadki używania w produkcji przez dalekowschodnich producentów metali cieżkich, szkodliwych barwników i półproduktów (dawno zabronionych w krajch tzw. starej Unii) nakazują daleko idącą ostrożność.

   Nie chodzi nam bynajmniej o dyskredytowanie gospodarki Państwa Środka bo tamtejsze fabryki potrafią zrobić wszystko wg. zamówienia dystrybutora (również towar wysokiej jakości) a, że często ten chce zapłacić za towar jak najmniej (bo "celuje" w najtańszy segment rynku lub nie jest w stanie utrzymać nalezytej kontroli nad procesem produkcyjnym) to cała sytuacja prowadzi do wspomnianych powyżej anomalii jakościowych .

Naprawdę warto poświęcić trochę czasu na lekturę (wystarczy kliknąć na poniższe linki) bo
niestety nie są to jednostkowe przypadki:

- Tanie, ale trujące:
- Toksyczne zabawki z Chin:
- USA i UE apelują do Chin o bezpieczne zabawki:
- Komisja Europejska zakazała importu chińskiej żywności do Europy:
- Chiński sąd skazał na śmierć odpowiedzialnych za skażenie mleka melaminą:
- Trująca melamina również w lodach, jogurcie i batonikach:
- Chiny: setki dzieci zatrutych mlekiem w proszku:
- Chiny rozpoczynają kolejne śledztwo w sprawie dziecięcego mleka w proszku:
- Skandal z melaminą: farmerzy w Chinach wybijają drób:
- Herbata z mlekiem Liptona (wersja na rynek Hongkongu i Makau) zawierała melaminę:
- Partię 32,5 tys. (chińskich) dziecięcych klapek plażowych, które zaw. rakotwórcze i mutagenne substancje, przejęli lubuscy celnicy:
- Firma Fisher Price zamierza wycofać ze sprzedaży prawie milion wyprodukowanych w Chinach zabawek. Istnieje niebezpieczeństwo, że farba użyta do ich pomalowania zawiera zbyt dużo ołowiu:


   Inną kwestią pozostaje fakt, że fabryki na terenie UE są pod sporo bardziej ściślejszą kontrolą niż te spoza Europy - na terenie UE pewnych szkodliwych dla zdrowia i życia chemikalii praktycznie się nie kupi (np. freony czy też farby na bazie rozpuszczalników lub zawierajace ołów).

 

poddając to Państwu pod rozwagę
zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą

 

zespół HK-HERKULES





darmowy hosting obrazków

 formularz kontaktowy: ogólny -  Kontakt (kliknij)
 formularz kontaktowy: na stronie interesującego Państwa produktu

 
MarzeniS
2022-11-10
Jeszcze raz dziękuję za super produkty, świetną obsługę i nie zostawienie Klienta z problemem. Dotychczas nie mieliśmy szczęścia do sprzedawców (szczególnie do tych z pewnego portalu aukcyjnego) i jak po zakupie było coś